nedjelja, 25. listopada 2015.

Produktivna mama

Kakve sve obaveze ima jedna mama u toku dana?

Ako niste zaposleni u firmi ne znači da zapravo ne radite najodgovorniji posao na planeti: mama. Često se pitam da li radim dovoljno sa svojim djetetom? Koliko vremena treba posvetiti djeci, kući, sebi, edukaciji? Ustajanje, pospremanje, ručak, igra, učenje i odmor. Naravno sve to u jednom danu. Pa i to je moguće. Odgovor je jasan: samodisciplina. Problem nastaje kada shvatiti da vi kao odrasla osoba ne možete da se držite pripremljenog rasporeda ili možda izdržite nekoliko dana, a onda sve po starom.

Samo disciplina - samodisciplina ima veze sa djetinjstvom i odnosom sa roditeljima. Temelji našeg cjelokupnog života postavljeni su vrlo rano. Čitam divnu knjigu koja se zove "Put kojim rjeđe se ide " od M. Scott Peck koja tako jednostavno odgovara na sva moja pitanja. Autor naglašava ovu riječ samodisciplina. "Oruđa koja nazivam samodisciplinom " kaže on su :"odgoda užitka , prihvaćanje odgovornosti, posvećenost istini i održavanje ravnoteže". Ovo je nešto sa čim se borim cijeli život, ali svjesna sam da moram preuzeti kontrolu. Jedan veliki  problem je psihoterapija. Znam da se mnogi ljudi stide da zatraže pomoć najčešće zbog osude okoline. Možda se nekome čini kao izgovor, ali je to teško prevazići. Uvijek sam sebe smatrala osobom kojoj je svejedno šta drugi misle. ali sam shvatila da nije tako. Upravo suprotno. Kao dijete sam iskusila šta znači pokrenuti trač i time uticati na život osobe u tolikoj mjeri da više nikad ne bude ista.



1 komentar:

  1. Moja istinska životna priča:

    Pozdrav svima, Ja sam Marija po imenu, želim da svijet zna o velikom spell caster koji ne naplaćuje za njegovu uslugu da pomogne i on je najveći ikada vidio, moje svjedočanstvo ide ovako moj muž me napustio nakon 9 godina braka jer nisam mogla imati dijete i otišla sam s drugom ženom i patila sam, sve dok ne bih rekla reklamu dr. Ogundelea na internetu, odmah sam ga kontaktirala, nakon što ga je spell casting iznenađen, donio natrag moj muž za mene koji je napustio 9 godina u samo 24 sata, a moj muž me molio da mu oprosti, ti si doista veliki čovjek dr. Ogundele, ovaj čovjek ima moć za bilo kakav problem u životu, ja ću također idite na Radio stanicu da podijelite svoje svjedočanstvo, jer sam obećao obavijestiti svijet o svom dobrom radu, jer onima od vas koji trebate pomoć ovdje su njegovi kontaktni detalji. E-pošta: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Broj Viber: +27638836445. Broj časopisa: +2349065101630.

    OdgovoriIzbriši