subota, 7. svibnja 2016.

Volim čitati...

U mojoj porodici nije njegovano čitanje. Kako god to zvučalo čudno. Moji roditelji rođeni 50 i 60 godina u komunizmu su obično skupljali flaše vinjaka i konjaka u regalu negoli knjige. Ne kažem da tada niko nije čitao knjige, ali oni nisu bili u toj skupini. Nažalost ni prijatelji s kojima s se držili. Zašto? Ne znam ...morala sam da radim i da odgajam djecu i nisam imala vremena čitati knjige. Njoj dosta. Meni nije. Zašto ljudi ne vole knjige? Zašto ljudi ne vole da budu pametni? Spadamo u red onih koji se izjašnjavaju kao Bošnjci - muslimani pa je zato situacija još gora. Kako ostali ljudi na planeti nađu vremana za čitanje?

Kad sam bila mala nisam voljela čitanje. Tako sam htjela započeti ovaj tekst. Ali nije tako. meni zapravo nikad niko nije objasnio zašto trebam čitati. Roditelj koji želi probuditi ljubav prema čitanju moraju pronaći način na koji želi predstaviti knjige djetetu. Da se vratim na svoje roditelje...išli su u školu i naučila sva slova i latinice i ćirilice. Znači to nije bio problem. Idemo dalje, Problem su moja nana i dedo. Možda jer mojoj nani nikad nisu dozvolili da se školuje. Znači društvo. Kako je došlo do toga da 50 % ljudi (muškaraca i žena ) ostane nepismeno? To je ostavilo tragične posljedice po društvo. Kako to da ljudi nisu zabrinuti za sebe?

Biblioteke i knjižare su srce svakog grada i mjesta. Danas u mom mjestu (nije grad) ne postoji knjižara. Dok se nisu počele prodavati knjige po trafikama prije nekoliko godina ne biste mogli kupiti knjigu. Da je pročitate i imate. Imamo biblioteku. Ima zaista dobrih knjiga, ali se minimalno ulaže u kulturu čitanja. Minimalno. Nažalost dok se ne promijeni svijest ljudi i onih za koje glasamo i oni obični mi nećemo napredovati.

Tokom školovanja imala sam jednu svijetlu tačku u obliku profesorice maternjeg jezika. Natjerala me da pročitam knjigu. Je li čudno ako neko prizna da je prvu ozbiljnu knjigu pročitao sa 13 godina? Nažalost tako je, ali tako je sve počelo. Nije da ranije nikad nisam držala knjigu u rukama, ali ovo je bilo nešto drugačije. Mislim upitanju su romani. Dugi romani.Za mene kao dijete tada su zaista bili veliki. Ali ja sam se zaljubila. Otkrila sam da knjige mogu biti nešto divno. Taj svijet u koji uđete i koji vas ponese je neponovljiv. Kada se pronađete u nekom liku i želite da ostanete u toj knjizi.

Cilj svakog profesora bi trebao biti da probudi ljubav u svom učeniku. Razvijati kulturu čitanja i navesti svakog učenika da sam bira svoju literaturu.

Jako me rastuži kad uđem u nečiju kuću, a tamo nema ni jedne knjige. Ni slikovnice. ali ostaje nada da će se neko od njih probuditi i zavoljeti knjige. Da će otkriti taj čarobni svijet mašte.

 Danas sam ja Zaljubljenik u Knjige. Ovaj tekst je uvod u recenzije koje ću ovdje pisati. Ovo je moj doživljaj knjige, likova i svega oko te određene knjige.

2 komentara:

  1. Moja istinska životna priča:

    Pozdrav svima, Ja sam Marija po imenu, želim da svijet zna o velikom spell caster koji ne naplaćuje za njegovu uslugu da pomogne i on je najveći ikada vidio, moje svjedočanstvo ide ovako moj muž me napustio nakon 9 godina braka jer nisam mogla imati dijete i otišla sam s drugom ženom i patila sam, sve dok ne bih rekla reklamu dr. Ogundelea na internetu, odmah sam ga kontaktirala, nakon što ga je spell casting iznenađen, donio natrag moj muž za mene koji je napustio 9 godina u samo 24 sata, a moj muž me molio da mu oprosti, ti si doista veliki čovjek dr. Ogundele, ovaj čovjek ima moć za bilo kakav problem u životu, ja ću također idite na Radio stanicu da podijelite svoje svjedočanstvo, jer sam obećao obavijestiti svijet o svom dobrom radu, jer onima od vas koji trebate pomoć ovdje su njegovi kontaktni detalji. E-pošta: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Broj Viber: +27638836445. Broj časopisa: +2349065101630.

    OdgovoriIzbriši
  2. Srce mi je bilo slomljeno Nikada ne vjerujem da ću ponovno vratiti svog bivšeg dok dr. LOVE ne dovede svog bivšeg u roku od 24 sata s moćnom ljubavnom čarolijom. Pouzdan je za pozitivan rezultat, a kontaktirajte čarobnjaka za ljubavnu čaroliju na e-mail: { p l a c e o f s o l u t i o n @ y a h o o .c o m } ili whatsapp na + 1 443 281 3404

    OdgovoriIzbriši